Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2009 16:09 - ОЩЕ СМЯХ
Автор: flowerlin Категория: Забавление   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
2



 Пациент позвънил на лекаря си, за да си запише час.
- Извинявайте, отговорила му дежурната сестра, но можем да ви приемем не по рано от след две седмици.
- Но до тогава аз може и да умра.
- Няма проблеми. Жена ви ще се обади да отмени часа.
*********************************************************************************************************************
Гърбавият се обадил на пелтека:
- Намерил съм ти подходяща работа, суфльор в театъра.
- П-пак л-ли ми с-се под-диграваш? - обидил се пелтекът и решил да си отмъсти. Звъни на гърбавия и му казва:
- П-помниш ли к-как се сним-махме миналата годи-ина? Ел-ла си вземи с-снимката, ч-че не мога да с-си затво-оря албу-ума.

***************************************************************************************************************

- С кого разговаря този човек?
- Сам със себе си.
- Е, тогава защо вика?
- Не чува добре.
*********************************

Хирург започва тост на някакъв банкет:
- Ние, докторите, имаме доста врагове на този свят…
Някой се обажда:
- А на онзи свят още повече!
******************************************************
- Скъпи, ще си спомняш ли за мен, когато умра?
- Разбира се, скъпа, нали знаеш какъв съм злопаметен. 

*****************************************************************************

Двама дървари в гората и между тях редица дървета. Единият се провиква:
- Хвърли ми брадвата!
- Дръж Пешо! Хвана ли я Пешо? Пешо, Пешо, защо мълчиш?





Тагове:   още,   забава,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: flowerlin
Категория: Забавление
Прочетен: 28147
Постинги: 7
Коментари: 6
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031